Ogłoszenie nr 3/19 na stanowisko sprzątaczki w Wydziale Ogólnym KPP w Inowrocławiu
Nabór nierozstrzygnięty - brak ofert
Data ukazania się ogłoszenia: 11 lutego 2019 r.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów na stanowisko: sprzątaczka w Zespole Administracyjno-Gospodarczym Wydziału Ogólnego
Wymiar etatu: 1
Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu
ul. Toruńska 13-15
88-100 Inowrocław
Miejsce wykonywania pracy: Inowrocław - Komenda Powiatowa Policji oraz podległe komisariaty i posterunek Policji
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sprzątanie w pomieszczeniach służbowych komendy,
- pomoc w utrzymaniu czystości terenu wokół budynków komendy.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca fizyczna,
- praca w pomieszczeniu oraz na wolnym powietrzu, niezależnie od warunków atmosferycznych,
- praca na wysokości do 3 metrów,
- dźwiganie ciężarów do 20 kg,
- czynniki chemiczne: chemia gospodarcza, budowlana i przemysłowa,
- czynniki biologiczne: mikroorganizmy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: podstawowe
pozostałe wymagania niezbędne:
- odpowiedzialność,
- samodzielność,
- sumienność,
- umiejętność organizacji pracy.
wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
Termin składania dokumentów: 18 lutego 2019 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
Toruńska 13-15
88-100 Inowrocław
z dopiskiem: oferta zatrudnienia
„KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY
– stanowiska nieobjęte mnożnikowym systemem wynagradzania”
W przypadku przetwarzania danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez KPP w Inowrocławiu Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Inne informacje:
Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie (decyduje data stempla pocztowego). Aplikacje, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty muszą być podpisane własnoręcznie. Wzory oświadczeń dostępne są na stronie BIP KPP w Inowrocławiu w zakładce Praca w Policji/Informator. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52-56-65-293.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu, ul. Toruńska 13-15.
- W KPP w Inowrocławiu został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: iod.kpp-inowroclaw@bg.policja.gov.pl.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu naboru.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 221 Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO).
- Podanie danych wymaganych przepisami prawa wymienionymi w pkt 4 jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie tych danych spowoduje brak Pani/Pana udziału w procesie rekrutacji.
- Podanie danych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych we wskazanych w pkt 4 przepisach prawnych jest dobrowolne i nie stanowi wymogu przeprowadzenia procesu rekrutacji (m. in. wizerunku, informacji o niepełnosprawności, adresu e-mail).
- Odbiorcami danych mogą być tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
- Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak i nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
- Przekazane na potrzeby niniejszej rekrutacji Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania procesu naboru, nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od dnia jego zakończenia lub od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem/kandydatką.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.
Do pobrania: