Ogłoszenie nr 1/20 na stanowisko inspektora Zespołu Prezydialnego Wydziału Ogólnego na zastępstwo (nr ogłoszenia w BIP KMRP 60855)
Nabór zakończony
Wynik naboru na stanowisko inspektora Zespołu Prezydialnego Wydziału Ogólnego
Na stanowisko wybrana została
p. Ewelina Kowalska, zam. Mierzwin
Ogłoszenie nr 1/20 na stanowisko inspektora Zespołu Prezydialnego Wydziału Ogólnego (nr ogłoszenia w BIP KPRM 60855)
Data ukazania się ogłoszenia: 8 lutego 2020 r.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: inspektor do spraw prezydialnych w Zespole Prezydialnym Wydziału Ogólnego.
Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 - umowa na zastępstwo
Adres urzędu
Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu, ul. Toruńska 13-15, 88-100 Inowrocław
Miejsce wykonywania pracy: Inowrocław - Komenda Powiatowa Policji
Warunki pracy:
- praca w siedzibie urzędu,
- praca przy komputerze powyżej połowy dziennego wymiaru czasu pracy,
- praca w wymiarze 8 godzin dziennie,
- nie występują uciążliwe/szkodliwe warunki pracy,
- budynek częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych (toalety w budynku głównym przystosowane dla osób niepełnosprawnych, winda prowadząca na parter budynku, brak jednak udogodnień do poruszania się między kondygnacjami budynku).
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- obsługa kancelaryjna Wydziału Ogólnego,
- realizacja spraw prezydialnych i z zakresu komunikacji społecznej,
- realizacja zadań z zakresu udzielania informacji publicznej,
- wprowadzanie danych dotyczących mandatów karnych do systemu teleinformatycznego,
- zastępstwo w sekretariacie Komendanta i w kancelarii ogólnej jednostki,
- obsługa recepcji jednostki.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: średnie,
- doświadczenie zawodowe w pracy biurowej,
- znajomość prawa administracyjnego, przepisów o udzielaniu informacji publicznej i ochronie danych osobowych,
- umiejętność interpretacji przepisów,
- umiejętność obsługi komputera,
- samodzielność, kreatywność, komunikatywność,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w jednostkach organizacyjnych Policji,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Terminy i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 13 lutego 2020 r.
- Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Toruńska 13-15
88-100 Inowrocław
z dopiskiem: oferta zatrudnienia w służbie cywilnej
Dane osobowe – klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Inowrocławiu, ul. Toruńska 13-15, 88-100 Inowrocław
- Kontakt do inspektora danych osobowych: iod.kpp-inowroclaw@bg.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
- Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą instytucje upoważnione z mocy prawa .
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem trzech miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do usunięcia danych osobowych – żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Inne informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawie o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą prawną do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze na stanowisku wg mnożnika 1,4 kwoty bazowej, tj. 2.683,72 zł + dodatek z tytułu wysługi lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 20 listopada 2008 r. o służbie cywilnej).
Dokumenty, w tym oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie (decyduje data stempla pocztowego). W ofercie należy podać dane kontaktowe: numer telefonu, adres e-mail. Aplikacje, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Zatrudnienie pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52/56-65-349.