Nabór zakończony
Wynik naboru na stanowisko starszego inspektora Zespołu Kadr i Szkolenia Wydziału Ogólnego
Na stanowisko wybrana została
p. Dorota Biernacka, zam. Inowrocław
Ogłoszenie nr 4/23 na stanowisko starszego inspektora Zespołu Kadr i Szkolenia Wydziału Ogólnego (nr ogłoszenia w BIP KPRM 123654)
Data ukazania się ogłoszenia: 07 lipca 2023 r.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: starszy inspektor do spraw obsługi kadrowej pracowników cywilnych Policji w Zespole Kadr i Szkolenia Wydziału Ogólnego.
Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu, ul. Toruńska 13-15, 88-100 Inowrocław
Miejsce wykonywania pracy: Inowrocław
Osoba na tym stanowisku:
- Prowadzi sprawy osobowe pracowników cywilnych komendy
- Ustala prawo do urlopu, prowadzi ewidencję urlopów i nieobecności policjantów i pracowników
- Wykonuje zadania w zakresie medycyny pracy (przygotowanie projektów skierowań na badania i szczepienia, ewidencjonowanie badań i szczepień, monitorowanie terminów ich ważności, nadzorowanie terminowego wykonywania badań)
- Obsługuje teleinformatyczny System Wspomagania Obsługi Policji (SWOP)
- Prowadzi rozmowy z kandydatami do pracy w Policji
- Obsługuje Pracownicze Plany Kapitałowe
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji lub 1 rok w obszarze kadr
- Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o pracownikach urzędów państwowych i ich przepisów wykonawczych
- Umiejętność interpretacji przepisów
- Biegła obsługa komputera
- Samodzielność, kreatywność, asertywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Umiejętność współpracy
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość przepisów w zakresie medycyny pracy
Co oferujemy:
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Miejsce do odświeżenia się
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce do ćwiczeń (siłownia).
Dostępność:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu –
nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy:
- Praca w siedzibie urzędu
- Praca przy komputerze powyżej połowy dziennego czasu pracy
- Nie występują uciążliwe/szkodliwe warunki pracy
- Budynek główny komendy częściowo przystosowany dla osób ze szczególnymi potrzebami (toaleta przystosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami, winda prowadząca na parter budynku). Brak udogodnień do poruszania się między kondygnacjami budynku głównego
prowadzi w pozostałych budynkach komendy, w tym w budynku, w którym znajduje się oferowane stanowisko pracy.
Dodatkowe informacje:
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich)
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie (lub mailowo – jeżeli nie podałeś numeru telefonu).
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- Analiza merytoryczna ofert spełniających wymagania formalne
- Test wiedzy w zakresie znajomości przepisów wskazanych w wymaganiach niezbędnych
- Sprawdzenie umiejętności obsługi komputera
- Rozmowa kwalifikacyjna
Dokumenty niezbędne:
- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
Dokumenty dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wygania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
Aplikuj:
- dokumenty należy złożyć do: 18 lipca 2023 r. w formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Toruńska 13-15
88-100 Inowrocław
z dopiskiem: oferta zatrudnienia w służbie cywilnej - kadry
- Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 7528293 lub 47 7528224
- Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Inowrocławiu,
ul. Toruńska 13-15, 88-100 Inowrocław - Kontakt do inspektora danych osobowych: iod.kpp-inowroclaw@bg.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
- Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem trzech miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do usunięcia danych osobowych – żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Inne informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221Kodeksu pracy oraz ustawie o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć
w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą prawną do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.
Pliki do pobrania
-
Ogłoszenie nr 4/23 na stanowisko starszego inspektora Zespołu Kadr i Szkolenia Wydziału Ogólnego
Data publikacji 06.07.2023 14:28(docx 22.81 KB)Ogłoszenie nr 4/23 na stanowisko starszego inspektora Zespołu Kadr i Szkolenia Wydziału Ogólnego