Ogłoszenie nr 6/19 na stanowisko referenta Zespołu Łączności i Informatyki Wydziału Ogólnego (nr ogłoszenia w BIP KPRM 45663)

Wynik naboru na stanowisko referenta Zespołu Łączności i Informatyki Wydziału Ogólnego

Na stanowisko wybrany został

p. Augustyn Blicharz, zam. Inowrocław

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: referent do spraw obsługi informatycznej i obsługi interesantów Zespołu Łączności i Informatyki Wydziału Ogólnego (nr ogłoszenia w BIP KPRM 45663)

Wymiar etatu: 1                 

Liczba stanowisk pracy: 1 - umowa na zastępstwo

Adres urzędu:      Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu
                               ul. Toruńska 13-15, 88-100 Inowrocław

Miejsce wykonywania pracy:     Inowrocław - Komenda Powiatowa Policji
                                                      ul. Toruńska 13-15, 88-100 Inowrocław

Warunki pracy:

Praca biurowa, nie wymaga wysiłku fizycznego, praca przy monitorze komputerowym w wymiarze przekraczającym połowę dobowego czasu pracy, praca zmianowa (w tym w godzinach nocnych) w równoważnym systemie czasu pracy przedłużonym do 12 godzin, nie występują szkodliwe lub niebezpieczne warunki pracy, budynek częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych – toaleta w budynku głównym, winda prowadząca na parter budynku, jednak praca na określonym stanowisku wymaga poruszania się po różnych kondygnacjach budynku.

Zakres zadań:

  • Dokonywanie sprawdzeń w dostępnych bazach teleinformatycznych i udzielanie policjantom żądanych informacji
  • Wprowadzanie danych do systemów teleinformatycznych, zgodnie z posiadanymi uprawnieniami
  • Obsługa interesantów (funkcja recepcyjna)

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie: średnie
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Samodzielność i komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Terminy i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 10 kwietnia 2019 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji
ul. Toruńska 13-15
88-100 Inowrocław

z dopiskiem: oferta zatrudnienia w służbie cywilnej

 

Dane osobowe – klauzula informacyjna

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 20196 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).  

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Inowrocławiu, ul. Toruńska 13-15, 88-100 Inowrocław
  • Kontakt do inspektora danych osobowych: iod.kpp-inowroclaw@bg.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnienu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą instytucje upoważnione z mocy prawa
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem trzech miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    - prawo żądania od administratora dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany wyżej
    - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą prawną do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą tez profilowane

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proszę przesyłać jedynie kompletne aplikacje oraz zaznaczyć w liście motywacyjnym jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, wydział, numer ogłoszenia), dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowiska w korpusie służby cywilnej.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosi 2.492,00 zł + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 20 listopada 2008 r. o służbie cywilnej).

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52/56-65-293.

 

Do pobrania:

treść ogłoszenia

 

Metryczka

Data publikacji : 04.04.2019
Data modyfikacji : 07.02.2020
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Bożena Buczkowska
Osoba udostępniająca informację:
Bożena Buczkowska Wydział Ogólny KPP w Inowrocławiu
Osoba modyfikująca informację:
Bożena Buczkowska
do góry