Ogłoszenie nr 3/2020 na stanowisko mechanika samochodowego w Wydziale Ogólnym KPP w Inowrocławiu
Nabór zakończony
Data ukazania się ogłoszenia: 17 września 2020 r.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów na stanowisko: mechanik samochodowy Zespołu Administracyjno-Gospodarczego Wydziału Ogólnego
Wymiar etatu: 1
Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu
ul. Toruńska 13-15
88-100 Inowrocław
Miejsce wykonywania pracy: Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu oraz podległe komisariaty i posterunek Policji (Inowrocław, Gniewkowo, Janikowo, Kruszwica, Pakość, Złotniki Kujawskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wykonywanie napraw bieżących pojazdów służbowych będących w użytkowaniu KPP w Inowrocławiu,
- naprawa, wymiana opon w pojazdach służbowych,
- obsługa urządzeń znajdujących się na stanowisku,
- kierowanie pojazdami służbowymi,
- prowadzenie dokumentacji punktu obsługi technicznej,
- współpraca z przedstawicielami Komendy Powiatowej Policji w Inowrocławiu oraz Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy w zakresie napraw i obsługi sprzętu transportowego,
- odpowiedzialność i dbałość o powierzone mienie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniu oraz na wolnym powietrzu, niezależnie od warunków atmosferycznych,
- praca na wysokości do 3 metrów,
- dźwiganie ciężarów do 50 kg,
- obciążenie fizyczne statyczne (praca w wymuszonej pozycji ciała),
- narażenie na czynniki biologiczne, fizyczne i chemiczne,
- hałas,
- zapylenie.
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: zasadnicze zawodowe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- staż pracy – 2 lata,
- prawo jazdy kat. B,
- odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność,
- umiejętność organizacji pracy.
d o d a t k o w e
- prawo jazdy kat. A,
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
Urząd zapewnia zatrudnienie na podstawie stosunku pracy z wynagrodzeniem miesięcznym oraz wypłaca pracownikom dodatek za wieloletnią pracę, dodatkowe wynagrodzenie roczne dla pracowników jednostek sfery budżetowej i nagrody jubileuszowe (podstawa prawna: rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 lutego 2010 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek i ustawy z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej). Dodatkowo pracownikom urzędu przysługują świadczenia socjalne na zasadach określonych w regulaminie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Termin składania dokumentów: 22 września 2020 r.
Dokumenty należy składać na adres:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Toruńska 13-15
88-100 Inowrocław
z dopiskiem: oferta zatrudnienia
„KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY
– stanowiska nieobjęte mnożnikowym systemem wynagradzania”
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu, ul. Toruńska 13-15.
- W KPP w Inowrocławiu został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: iod.kpp-inowroclaw@bg.policja.gov.pl.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu naboru.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 221 Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO).
- Podanie danych wymaganych przepisami prawa wymienionymi w pkt 4 jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie tych danych spowoduje brak Pani/Pana udziału w procesie rekrutacji.
- Podanie danych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych we wskazanych w pkt 4 przepisach prawnych jest dobrowolne i nie stanowi wymogu przeprowadzenia procesu rekrutacji (m. in. wizerunku, informacji o niepełnosprawności, adresu e-mail).
- Odbiorcami danych mogą być tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
- Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak i nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
- Przekazane na potrzeby niniejszej rekrutacji Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania procesu naboru, nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od dnia jego zakończenia lub od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem/kandydatką.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.
W przypadku przetwarzania danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez KPP w Inowrocławiu Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Inne informacje:
Urząd zapewnia zatrudnienie na podstawie stosunku pracy z wynagrodzeniem miesięcznym oraz wypłaca pracownikom dodatek za wieloletnią pracę, dodatkowe wynagrodzenie roczne dla pracowników jednostek sfery budżetowej i nagrody jubileuszowe (podstawa prawna: rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 lutego 2010 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek i ustawy z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej). Dodatkowo pracownikom urzędu przysługują świadczenia socjalne na zasadach określonych w regulaminie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Aplikacje, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Wszystkie dokumenty (list motywacyjny, CV i oświadczenia) muszą być podpisane własnoręcznie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 7528293.
Do pobrania: