Ogłoszenie nr 2/22 na stanowisko inspektora Wydziału Kryminalnego
Nabór zakończony
Wynik naboru na stanowisko inspektora Wydziału Kryminalnego
Na stanowisko wybrana została
p. Sylwia Kujawa, zam. Przysiek
Ogłoszenie nr 2/22 na stanowisko inspektora Wydziału Kryminalnego (nr ogłoszenia w BIP KPRM 91411)
Data ukazania się ogłoszenia: 21 stycznia 2022 r.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: inspektor do spraw prowadzenia składnicy dowodów rzeczowych w Wydziale Kryminalnym
Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu, ul. Toruńska 13-15, 88-100 Inowrocław
Miejsce wykonywania pracy: Inowrocław
Osoba na tym stanowisku:
- Przyjmuje w depozyt i wydaje dowody rzeczowe
- Prowadzi składnicę dowodów rzeczowych i dokumentację magazynową
- Wprowadza informacje do Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo-Śledczych
- Weryfikuje pod względem formalnym przygotowanie do zdeponowania dowody rzeczowe
- Opracowuje informacje, analizy i wystąpienia w zakresie dowodów rzeczowych
- Prowadzi księgę dowodów rzeczowych zabezpieczonych w ramach czynności w sprawach o wykroczenia
- Obsługuje sekretariat Wydziału Kryminalnego w czasie nieobecności sekretarki
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: średnie
- Znajomość zarządzenia nr 4 Komendanta Głównego Policji z dnia 9 lutego 2017 r. w sprawie niektórych form organizacji i ewidencji czynności dochodzeniowo-śledczych Policji oraz przechowywania przez Policję dowodów rzeczowych
- Odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, asertywność
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Umiejętność obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w jednostkach organizacyjnych Policji
Co oferujemy:
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Miejsce do odświeżenia się
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce do ćwiczeń (siłownia).
Dostępność:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy:
- Praca w siedzibie urzędu
- Praca przy komputerze poniżej połowy dziennego czasu pracy
- Wysiłek fizyczny - przenoszenie przedmiotów do 20 kg
- Budynek główny komendy częściowo przystosowany dla osób ze szczególnymi potrzebami (toaleta, winda prowadząca na parter budynku). Brak udogodnień do poruszania się między kondygnacjami budynku głównego i w pozostałych budynkach komendy, w tym w budynku, w którym znajduje się oferowane stanowisko pracy.
Dodatkowe informacje:
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich)
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie (lub mailowo – jeżeli nie podałeś numeru telefonu).
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- Analiza merytoryczna ofert spełniających wymagania formalne
- Test wiedzy w zakresie znajomości przepisu wskazanego w wymaganiach niezbędnych
- Sprawdzenie umiejętności obsługi komputera
- Rozmowa kwalifikacyjna
Dokumenty niezbędne:
- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wygania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy.
Aplikuj:
- dokumenty należy złożyć do: 31 stycznia 2022 r. w formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Toruńska 13-15
88-100 Inowrocław
z dopiskiem: oferta zatrudnienia w służbie cywilnej - Wydział Kryminalny
- Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 7528293 lub 47 7528224
- Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Inowrocławiu, ul. Toruńska 13-15, 88-100 Inowrocław
- Kontakt do inspektora danych osobowych: iod.kpp-inowroclaw@bg.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
- Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem trzech miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do usunięcia danych osobowych – żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO - Inne informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221Kodeksu pracy oraz ustawie o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą prawną do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.
Pliki do pobrania
-
Treść ogłoszenia
Data publikacji 20.01.2022 16:05(docx 20.64 KB)