Ogłoszenie nr 4/22 na stanowisko archiwisty w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych
Nabór zakończony
Ogłoszenie nr 4/22 na stanowisko archiwisty w Zespole do spraw Ochrony Informacji Niejawnych
Data ukazania się ogłoszenia: 8 kwietnia 2022 r.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: archiwisty w Zespole do spraw Ochrony Informacji Niejawnych
Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu, ul. Toruńska 13-15, 88-100 Inowrocław
Miejsce wykonywania pracy: Inowrocław
Zadania na stanowisku:
- prowadzenie składnicy akt,
- ewidencjonowanie przyjmowanych dokumentów,
- przyjmowanie dokumentów ostatecznie załatwionych zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji,
- dokonywanie przeglądu dokumentów w celu ich wybrakowania lub przekazania do archiwum KWP w Bydgoszczy,
- udzielanie instruktażu, prowadzenie szkoleń w zakresie zasad archiwizowania dokumentów,
- obsługa urządzeń biurowych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: średnie,
- umiejętność obsługi komputera,
- znajomość przepisów: zarządzenie Nr 920 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 września 2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji,
- umiejętność interpretacji przepisów,
- samodzielność, komunikatywność, rzetelność,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy biurowej lub w jednostkach organizacyjnych Policji,
- dyspozycyjność.
Dostępność:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
- Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy:
- praca w siedzibie urzędu,
- praca przy komputerze poniżej połowy dziennego czasu pracy,
- praca w wymiarze 8 godzin dziennie z przerwą regulaminową,
- praca na wysokości do 3 m,
- dźwiganie ciężarów kobieta do 20 kg, mężczyzna do 50 kg,
- budynek częściowo przystosowany dla osób ze szczególnymi potrzebami (toaleta w budynku głównym przystosowana dla osób ze szczególnymi potrzebami, winda prowadząca na parter budynku, brak udogodnień do poruszania się między kondygnacjami budynku i w pozostałych budynkach komendy), jednak brak udogodnień na stanowisku pracy – konieczność poruszania się między kondygnacjami.
Dodatkowe informacje:
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie (lub mailowo – jeżeli nie podałeś numeru telefonu).
- Zatrudnienie będzie możliwe po uzyskaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”, tj. po upływie ok. 6 miesięcy.
Dokumenty niezbędne:
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty dodatkowe:
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy.
Dokumenty należy złożyć do: 20 kwietnia 2022 r. w formie papierowej i w zamkniętej kopercie na adres:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Toruńska 13-15
88-100 Inowrocław
z dopiskiem: oferta zatrudnienia - archiwista
- decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 7528216
- aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Dane osobowe – klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Inowrocławiu, ul. Toruńska 13-15, 88-100 Inowrocław
- Kontakt do inspektora danych osobowych: iod.kpp-inowroclaw@bg.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko archiwisty.
- Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem trzech miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do usunięcia danych osobowych – żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Inne informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221Kodeksu pracy (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Podane dane nie będą podstawą prawną do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.
Pliki do pobrania
-
treść ogłoszenia
Data publikacji 08.04.2022 16:00(docx 20.47 KB)