Ogłoszenie nr 3/23 na stanowisko starszego inspektora Zespołu Kadr i Szkolenia Wydziału Ogólnego
Nabór zakończony
Wynik naboru na stanowisko starszego inspektora Zespołu Kadr i Szkolenia Wydziału Ogólnego
Na stanowisko wybrana została
p. Martyna Błońska, zam. Inowrocław
Ogłoszenie nr 3/23 na stanowisko starszego inspektora Zespołu Kadr i Szkolenia Wydziału Ogólnego (nr ogłoszenia w KPRM 115516)
Data ukazania się ogłoszenia: 09.02.2023r.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: starszego inspektora Zespołu Kadr i Szkolenia Wydziału Ogólnego
Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu, ul. Toruńska 13-15, 88-100 Inowrocław
Miejsce wykonywania pracy: Inowrocław
Zadania na stanowisku:
- Wykonuje czynności związane z organizacją szkoleń dla policjantów i pracowników,
- Wykonuje czynności związane z realizacją spraw mobilizacyjno-obronnych, w celu zapewnienia aktualności dokumentacji,
- Prowadzi rozmowy z kandydatami do pracy w Policji,
- Obsługuje teleinformatyczny System Wspomagania Obsługi Policji (SWOP),
- Pełni funkcję nieetatowego inspektora ochrony przeciwpożarowej w celu zapewnienia właściwej ochrony ppoż. w jednostce,
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: średnie,
- Biegła obsługa komputera,
- Umiejętność interpretacji przepisów,
- Samodzielność, komunikatywność, asertywność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Korzystanie z pełni praw publicznych,
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie: wyższe,
- Doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy w urzędach administracji publicznej, jednostkach samorządowych,
- Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów w zakresie obronności kraju, ochrony ppoż.,
- Posiadanie uprawnień inspektora ochrony przeciwpożarowej lub kwalifikacje do wykonywania zawodu technik pożarnictwa.
Co oferujemy:
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy.
- Miejsce do odświeżenia się.
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.
- Miejsce do ćwiczeń (siłownia).
Dostępność:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy:
- Praca w siedzibie urzędu,
- Praca przy komputerze powyżej połowy dziennego czasu pracy,
- Praca w wymiarze 8 godzin dziennie z przerwą regulaminową,
- Budynek częściowo przystosowany dla osób ze szczególnymi potrzebami (toaleta w budynku głównym przystosowana dla osób ze szczególnymi potrzebami, winda prowadząca na parter budynku, brak udogodnień do poruszania się między kondygnacjami budynku i w pozostałych budynkach komendy), jednak brak udogodnień na stanowisku pracy – konieczność poruszania się między kondygnacjami.
Dodatkowe informacje:
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia,
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru,
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert,
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia,
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy,
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca,
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów,
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie (lub mailowo – jeżeli nie podałeś numeru telefonu).
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- Analiza merytoryczna ofert spełniających wymagania formalne,
- Test wiedzy w zakresie znajomości przepisów wskazanych w wymaganiach dodatkowych,
- Sprawdzenie umiejętności obsługi komputera,
- Rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty niezbędne:
- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia i kwalifikacji,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy.
Dokumenty należy złożyć do: 20.02.2023 r. w formie papierowej i w zamkniętej kopercie na adres:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Toruńska 13-15
88-100 Inowrocław
z dopiskiem: oferta zatrudnienia - praca w służbie cywilnej kadry
- decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 7528293 lub 47 7528224
- aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Dane osobowe – klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Inowrocławiu,
ul. Toruńska 13-15, 88-100 Inowrocław - Kontakt do inspektora danych osobowych: iod.kpp-inowroclaw@bg.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
- Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem trzech miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do usunięcia danych osobowych – żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Inne informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221Kodeksu pracy (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Podane dane nie będą podstawą prawną do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.
Pliki do pobrania
-
Ogłoszenie nr 3/23 na stanowisko starszego inspektora Zespołu Kadr i Szkolenia Wydziału Ogólnego
Data publikacji 10.02.2023 07:38(doc 53 KB)Ogłoszenie nr 3/23 na stanowisko starszego inspektora Zespołu Kadr i Szkolenia Wydziału Ogólnego