Ogłoszenie nr 3/24 na stanowisko inspektora Zespołu ds. Statystyki Przestępczości Wydziału Kryminalnego
Nabór zakończony - rozstrzygnięty
Na stanowisko wybrana została
p. Kamila Michalak, zam. Inowrocław
Ogłoszenie nr 3/24 na stanowisko inspektora Zespołu ds. Statystyki Przestępczości Wydziału Kryminalnego (nr ogłoszenia w BIP KPRM 142190)
Data ukazania się ogłoszenia: 04.09.2024 r.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: inspektora Zespołu ds. Statystyki Przestępczości Wydziału Kryminalnego
Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu, ul. Toruńska 13-15, 88-100 Inowrocław
Miejsce wykonywania pracy: Inowrocław
Osoba na tym stanowisku:
- Opracowuje i wprowadza dane źródłowe do policyjnych baz danych.
- Dokonuje sprawdzeń i analiz w dostępnych systemach informatycznych.
- Sprawdza dane w bazie KSIP oraz uzupełnia dane zgodnie z otrzymaną od uprawnionych funkcjonariuszy dokumentacją.
- Wykonuje wydruki ze zbiorów KSIP w celu wsparcia i bieżącej pracy policjantów i pracowników jednostki.
- Wykonuje koordynacje i weryfikacje w zbiorach dotyczących rejestracji kryminalnych w celu wsparcia bieżącej pracy policjantów i pracowników jednostki.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: średnie.
- Znajomość Zarządzenia nr 70 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 grudnia 2019 roku w sprawie Krajowego Systemu Informacyjnego Policji oraz zarządzenia nr 31 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2020 r. w sprawie funkcjonowania Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo-Śledczych.
- Umiejętność obsługi komputera.
- Samodzielność, odpowiedzialność.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe - 6 miesięcy pracy w jednostkach organizacyjnych Policji.
- umiejętność pracy w zespole, analiza, prognozowanie.
Co oferujemy:
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy.
- Miejsce do odświeżenia się.
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.
- Miejsce do ćwiczeń (siłownia).
Dostępność:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy:
- Praca w siedzibie urzędu.
- Praca przy komputerze powyżej połowy dziennego czasu pracy.
- Nie występują uciążliwe/szkodliwe warunki pracy.
- Budynek główny komendy częściowo przystosowany dla osób ze szczególnymi potrzebami (toaleta, winda prowadząca na parter budynku). Brak udogodnień do poruszania się między kondygnacjami budynku głównego i w pozostałych budynkach komendy, w tym w budynku, w którym znajduje się oferowane miejsce pracy.
Dodatkowe informacje:
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie (lub mailowo – jeżeli nie podałeś numeru telefonu).
- Zgodnie z art. 600 ust. 1 Ustawy o obronie Ojczyzny w przypadku wprowadzenia stanu wyjątkowego na całym terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stanu wojennego, ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny, Rada Ministrów może objąć Komendę Powiatową Policji w Inowrocławiu militaryzacją. W związku z powyższym pracownikowi nadaje się przydział organizacyjno-mobilizacyjny do służby w jednostce zmilitaryzowanej. Powyższe nie dotyczy osób, którym zgodnie z art. 605 ust. 3. przydziałów się nie nadaje.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- Analiza merytoryczna ofert spełniających wymagania formalne.
- Test wiedzy w zakresie znajomości przepisów wskazanych w wymaganiach niezbędnych.
- Sprawdzenie umiejętności obsługi komputera.
- Rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty niezbędne:
- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Dokumenty dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wygania dodatkowego w zakresie doświadczenia.
Aplikuj:
- dokumenty należy złożyć do: 15 września 2024 r. w formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Toruńska 13-15
88-100 Inowrocław
z dopiskiem: oferta zatrudnienia w służbie cywilnej - inspektor ds. statystyki przestępczości
- Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
- Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 7528293 lub 47 7528224.
- Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Inowrocławiu ul. Toruńska 13-15, 88-100 Inowrocław.
- Kontakt do inspektora danych osobowych: iod.kpp-inowroclaw@bg.policja.gov.pl.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
- Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem trzech miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
- Uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do usunięcia danych osobowych – żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.
- Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku uznania, że przetwarzanie przez KPP w Inowrocławiu Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Inne informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221Kodeksu pracy oraz ustawie o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą prawną do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.
Pliki do pobrania
-
Ogłoszenie nr 3/24 na stanowisko inspektora Zespołu ds. Statystyki Przestępczości Wydziału Kryminalnego
Data publikacji 04.09.2024 00:00(docx 23.51 KB)